"Vad då schteeeek i sommar ?"

2010-07-12 | 18:24:06
Ameh hej ! :D
Idag har jag varit med Fanny ! :) , Hon kom till mig runt kanske 11 , halv 12 ? ;) , Då satte vi oss på min nya o fluffiga matta o körde kort , haha ! ;d
Maja ringde sen också , och vi skulle precis ner o bada , så vi träffades där. :) , Och eftersom Fanny brutit armen o måste ha gips i 3 veckor , så va hon tvungen o bada med typ nån specialgjord handske , haha ! x) , <3
Och det va nåra fett äckliga gubbar vid stora bryggan.. :'s , As läskigt!

Men aah , vi låg där o stekte lite , körde kort o massa sånt ! ;)

snygg mobilbild , jag vet ! (y)



Sen va vi tvunga att dra hem , Fanny skulle typ få besök av sina kusiner ! ^^ , Men innan det , bestämde jag & Fanny att vi ska gå på Shrek , Nu & Föralltid imorn ! :D , Så ungefär så härdags i morgon sitter vi nog i biosalen o bara as-garvar , haha ! xD , <3
Men blev så grymt filmsugen redan nu , så vi bestämde att hyra Alice i Underlandet för att kolla på ikväll ! :)

Och ja , nu sitter jag här o dunkar massa nice musik på spotify , samtidigt som jag  redigerar bilderna från i fredags ! ;)
Ni kan få två bilder som jag blivit klar med ! :)




Ska väl fortsätta lite hade jag tänkt , så CIAO ! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback