Typ blöta...bara typ !

2010-07-29 | 19:16:05
Haha , hej på er !
Har nyss kommit hem från Bellie's place , och man kan ju säga att vi har haft en väldigt blöt & rolig dag , haha ! (y)

Efter att jag och Bellie hade vart ett tag , så bestämde vi oss för att gå ut och ha vattenkrig i spöregnet , haha ! x'D
Så vi tog på oss regnjackor och fyllde vattenpistolerna , och gick ut ! 8D
Efter ett tag blev det tråkig med bara tre stycken (Bellie's lillasyster Alexandra va med också) , så då ringde vi o fråga om Alice & Linnea ville va med! :) , Så då kom dom också , så vi sprang runt där på Bellie's tomt som galningar i regnet , och blev blötare än vi redan va!

Haha , tror inte man kan bli så mycket blötare än va vi va , asså shit , ni skulle bara sett ! x'D , <3
Sen kom pappa med lite nya kläder åt mig , och efter det va jag tvungen att åka hem..
Men det va fett kul , det här måste vi gör nån mer gång ! x) , <3

Nu hoppar Linus Törnblad final i höjdhoppningen , så ska nog gå ner o kolla ! :)
Ha det bra , alla där ute i regnet ! 8)
tiilda

det låter lite .. blött, haha nerrå 8)<3 men vi måste ses snart! :D <3

2010-07-29 @ 19:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback