The Beach

2010-07-11 | 17:38:54
Men shoo alla tuffingar ! (h)
Idag har man legat nere vid badstranden hela dagen ! :d , Har ju vart så himla varmt! , Men det gillar vi ! :)
Först bar det av ner till Duve. Efter många om och men , så var man helst plötsligt ner till Djulö , där man träffade Ebba , Izo , Hanna & Laia. :) , Haha , fett kul vi hade ! x) , (y' <3
Kom hem för en stund sen , och snart tror jag vi ska käka ! :)
Så ja , ungefär så har min dag sett ut !

Och för alla som vill veta , så har jag fått fett med skavsår mellan tårna , tack vare mina flipp-flopp's , :(
Bajs på dä asså , vet ni hut ont jag har i tårna? , Och inte nog med det , trampade på nån mussla eller nå skit när vi badade också , så min andra tå svider som en iten gris.. :|
Inte kul , inte kul...

Men ikväll äre iaf VM final mellan Spanien-Holland ! :o , :D , Känns som VM nyss börjat , men ja , nu är det dags för sista matchen! ;)
Hejar såklart på Spanien , och på Torres ! (a) , <3
Och om man tror på bläckfisken Paul , [läs här] , så är det just Spanien som kommer ta hem segern ! :)
Så ja , man får väl hoppas på det ! ;)

Selección Española , <3


Efter matchen , ska pappa och jag troligtvis ut o springa lite. Om jag nu kan springa med mina tår.. -.-'
Men får väl hoppas att det blir bättre till senare ! :]
GOD BAJS!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback