Svar på frågor!

2010-07-09 | 09:59:21
Tänkte svara på dom frågor jag fick in under "frågestunden" , :)

Vem är din andra favorit häst efter Max?
Svar; Leo , helt klart ! <3 , Men han finns ju lixom inte längre... Men tycker väldigt mycket om Bonita & Jack. :)
Men om Max skulle säljas eller vad som helst , försvinna från ridskolan , då skulle jag sluta på Trolldal. Om jag inte blir medryttare på Max om han säljs eller så , så skulle jag iaf börja på ett annat stall. :) ,


Vad skulle du göra om du inte fick rida längre?
Svar; Det skulle inte göra så mycket faktiskt. För det viktigaste för mig är inte att rida , utan att vara med hästar. :d , <3

Vad är din favorit låt?
Svar; Oj , oj , oj , har hur många som helst ! ;) , Men en av dom , är helt klart;
Train - Hey Soul Sisters! <3


Vet , kanske lite gammal enligt vissa , men jag gillar den ändå ! :)

Tycker du om dina tår?

Svar; Såklart jag gör , mina tår är mitt allt ! :D , Särskilt lill-tån , så jäkla smexxig asså ! (a)
Haha , nerå , mina tår är faktist väldigt fula om jag får säga det själv ! x) , Min "pektå" , eller vad man ska säga , är lixom längre än stortån ! :o , Haha , men det sägs att man springer snabbt då ! ;)


Vad gillar du helst att fota?

Svar; Allt ! :D , Älskar att fota , vad det än är ! (a) , Fast det roligaste är nog ändå djur och natur o sånt ! ;d

Vad är ditt bästa fototips?

Svar; Eeh.. jaadu... x) , Har faktiskt ingen aning! , Men ett tips kan väl va att ta massor massor med bilder , på en o samma sak. För om man tar bara en bild , så kanske den blir suddig. Men om man tar kanske 10 bilder på en o samma sak , så är det oftast nån av dom som blir bra iaf ! ;)
Kanske inte så jättebra tips , men kommer inte på nått annat , hehe ! ^^'

Kanske inte världens bästa svar , men jaa , det får duga ! 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback