Strange weather

2010-07-20 | 18:26:03
Onsdag nu då , och andra dagen för oss i sommarstugan!

Idag har det verkligen varit konstigt väder! , Ena stunden är det mulet och blåsigt , andra stunden kommer solen fram och det blir stek hett. Så har det vart ungefär hela dagen , så man vet inte riktigt vad man har för väder här ! ;d
Men vi har inte gjort nått speciellt idag , bara chillat o så ! :) , Badat såklart , och självklart har man fotat massor ! :)
Har inte tid att sitta o redigera massa bilder o sånt nu , men ni kan få en utav många många bilder , haha! (y)



Och den här "loggan" jag har på mina bilder nu för tiden , är bara tillfällig ! ;) , Den som jag brukar ha har jag inte på den här datorn (pappa's) , så det får va så här så länge ! :)

Och juste , farfar & pappa har fixat ett fotbollsmål åt oss , nere på den lilla ängen ! 8D , Fett schyst ! (y)
Så det har blivit mycket fotboll idag också !

Farfar & Anita åkte hem idag också , om ni ville veta .. ;d

Snart ska vi käka , grillad kyckling tror jag nog att vi skulle få. :) , Och efter det ska jag och pappa ut o springa lite. (y)
Eftersom vi har uppehåll från fotbollsträningen , så måste vi lixom träna lite på egen hand ! ,
Så varje vecka ska vi göra;
25 armhävningar
25 sit-ups
25 upphopp
+ springa 5 km

Ligger lite efter med löpningen , har aldrig haft tid , eller också så har jag haft ont i mitt bajs knä.. :|
Men nu så blir det äntligen av ! :D , Finns en jätteskön springrunda här på ca. 2,5 km , så om vi springer ett varv idag , och ett varv imorn , så har vi ju samlat på oss  5 km för den här veckan ! :)

Och imorn så åker vi till havet ! :D , Som vi alltid brukar göra när vi är här ! :) , Då blir det mycket foto kan jag säga! :'d , Och så kanske det blir lita bad till och med ! (h)

Men nu ska jag joina brorsan vid tv:n o kolla på Scrubs! ;d , Vi har typ bara kanal 1 , 2 , 3 & 6 , men just nu är det bara 4:an och 6:an som funkar , haha!
Tur att det är bra väder , så att man inte behöver sitta inne o kolla på tv hela tiden. ;d
Men eftersom Scrubs är ett av mina favorit program , så kan man ju inte låta bli , haha ! (a)
SÅ VI SES ! :D
hanna hale

fin bild! :D

2010-07-21 @ 09:38:11
URL: http://hannahale.blogg.se/
FREIJA PATTINSON , ♥

vad hade du för objektiv på dom bilderna då ? ;) , <3

2010-07-25 @ 12:34:15
URL: http://freijalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback