Saturday morning

2010-07-17 | 11:03:11
Sitter här och redigerar bilder förfullt ! ;d , Så för att dagens första inlägg ska bli lite roligare , så får ni en av bilderna som jag är klar med ! :)


Va händer idag då ?
Jo , för min del så blir det att sova över med Fanny ! :D , För mamma & pappa ska typ på nån konsert nere på Djulö med några kompisar , så då ska jag & Fanny va hemma med lillebror och kolla på film o moffa pizza , haha ! ;d
Kommer nog bli as-roligt ! :D , <3
Så Fanny kommer någon gång på eftermiddan , o sen är det full rulle hela kvällen ! ;)

Och fram till dess , har jag faktiskt inget planerat! , Ska väl sitta här framför datan o fortsätta redigera bilder , så att dom blir klara nån gång ! ^^
SO LOOOONG ! 8'D

btw , det där med ny header & desig m.m , får vänta ett litet tag , kanske bara några dagar , men ändå ! ;) , Har massor med oredigerade bilder som jag vill bli klar med först och främst , och eftersom den header jag har nu inte är nån katastrof , får renoveringen vänta lite ! ;d
NATTIS PATTINSON SAMUEL ♥

älskar höbalarna, haha! ♥

2010-07-17 @ 11:32:01
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/
hanna hale

älskar den bilden!

vill oxå fota höbalar, dom är så fina på kort! (a)

iaf när du fottar dom! (y)

2010-07-17 @ 11:39:22
URL: http://hannahale.blogg.se/
FREIJA PATTINSON , ♥

Jag tycker att den designen du har nu är bra ! :) <3

2010-07-17 @ 12:17:01
URL: http://freijalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback