Regn , regn , bara massa regn...

2010-07-30 | 13:00:59
Sitter här framför tv:n medans regnet bara öser ner utanför fönstret ! , Men det är ganska mysigt , o va inlindad i en filt framför Animal Planet när man nyss tryck ner en pizza-slize till lunch , haha ! ;)

Här hemma hålls det på att målas förfullt ! ;) , Halva nedervångingen är täckt med papper på golvet o massa färgburkar o penslar. Vi håller på att måla om , furupaneln ska bli vit , om ni ville veta ! (y)

Senare idag , om det blir bättre väder , (hehe) , och om målandet gått som det ska ,  så kaaaanske jag & pappa ska till Jordvallstorp o fota hästarna, :)
Dom tas ju in på måndag , och jag har bara vart där en ända gång o fotat/hälsat på dom.. Så jag hoppas vi hinner. <3

Snart hade jag tänkt sätta igång o baka nånting , ni får säkert veta vad sen! ;)
Haha , ha det bra !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback