Only one day left!

2010-07-01 | 10:24:05
Gomorron gomorron ! :3
Har ni sovit gott ? , Det har i alla fall jag , eller aah , ganska iaf ! ;d Vaknade av att en fluga flög in i mitt öra ! :o , Haha , fett äckligt ! xD , Men den flög ut igen , när den märkte att det va alldeles igenproppat där inne ! 8)
Haha , nerå , skoja bara ! xD , Känner mig lite flum idag så aah , ni får akta er ! ;d , ^^'

Ska snart ner på stan med mamma & köpa lite saker till cupen imorn ! :D , Och sen blir det att packa hela dagen. ^^
På kvällen sen , tror jag vi får besök av Leila & Mats , o kanske Fiffi ? :d , Dom ska fira Emrick's födelsedag , väääldigt i efterskott ! ;d , Han fyllde år den 13 maj.. ^^'
Så aah , det blir en ganska soft dag idag ! :)

Och glöm inte att ställa frågor i Frågestunden ! :D
HA EN BRA DAG ! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback