Ny smörjda fotbollspjucks

2010-07-01 | 14:25:40
Sådär ja , nu är alla väskor färdig packade inför helgen ! :) , + att jag har smörjt mina fotbollsskor ! 8'D , Är så grymt taggad , kommer bli hur roligt som helst ! :') <3 , Kommer bli ett minne för livet , med nåra av dom allra bästa = DFK Värmbol 97/98 ! :* <3
Vet att jag tjatar , men fy satan va jag längtar tills imorn ! :'DD , <3
Som ni kanske försår så blir det inte så mycket blogg i helgen. :d , Men på måndag , så kommer det massa bilder m.m! :)

Och jag är så grymt fotosugen ! :o , Vill jättegärna åka till sommarhagen o fota hästarna , och träffa finaste bäbisen såklart ! :') , <3
Åh , jag saknar honom så himla mycket , det gör fan ont bara jag tänker på det. <3 , Och sen när Freija & Josse åkte ut dit idag , så blev jag ju fett sugen att göra det jag också ! (a)
Men bara för att pappa jobbar , så kan vi inte åka dit idag... Och inte på hela helgen heller... :| , Men det får väl bli nästa vecka , hur jag nu ska klara mig fram tills dess..

Åh , Max ! <3


Bild i repris , men vem fan bryr sig... ? <3

JAG ÄLSKAR MIN MAXI ! , <3
NATTIS

svar: nej, dom går vid jordvallstorp nu! =)

2010-07-01 @ 23:32:16
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback