I 800 grader

2010-07-10 | 20:28:55
Idag har det verkligen varit stekhett ute ! :o , Runt 35° , men det har ändå inte varit så jättesoligt ute. Ganska mycket moln o så , men som sagt , ändå väldigt varmt ! Så va det iallafall i Linköping , där vi har vart hela dagen...

Ja , för imorse så va det ju inte lika bra väder , lite ruggigt o det blåste o så. Så vi bestämde oss för att åka till IKEA m.m i Linköping. Vi gick runt där på IKEA ett tag , och när vi var klara och kom ut , så va det så varmt så att man höll på att dö! , Nästa Thailand-värme ! , <3
Jobbigt , men skönt ! :d
Kändes ju lite surt att vandra omkring där bland Ikano huset och sånt , när man mycket hellre hade velat ligga vid en badstrand! 
Men jaa , det va väl bara att gilla läget!
Så vi käkade glass på McDonalds , och gick runt i olika affärer o så. Köpte en baseball-tröja på Gina Tricot ! :)



Bjussar riktigt mycke på bilden , HAHA ! x)
Det ser ut som om jag har mega kort hår , men jag har toffs , som vanligt .. ^^'

Men imorn , då ska vi vara nere vid Duve hela dagen ! :D , Någon som vill ses där nere kanske ? ;) , Är som sagt där hela dagen , så sms:a lr nått om ni vill baaadaaa med mig , haha ! (h)

Dagens låt är ju helt klart den här iallafall;



HAHA , så grym ! ;d
Men nu måste jag skynda mig till tv:n , bronsmatch mellan Tyskland-Uruguay. Vet faktiskt inte vilka jag hejar på , men lite på Tyskland. :)
Så ja , måste dra !
SEE YAH!

Och juste , btw , våran data är paj , lackar ur för minsta lilla ! -.-' , Så det blir inte så mycket bloggande nu , eftersom jag måste låna pappas dator ! ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback