Gårdags kvällen

2010-07-01 | 09:38:56
Som jag skrev förut , så blev det att vara boll-flicka sen , åt A-laget , som körde match mot IK Viljan. Men innan det , så gick vi till våran käraste plan , F-plan <3 , och skulle snacka lite om Finspång Cup som vi ska till i helgen ! :'D
Åh , fy fan vad jag längtar asså ! , <3 Vi kommer få det så himla bäst ! :*
Men aah , sen gick vi som skulle va boll-flickor vidare till A-plan , där vi fick västar som vi skulle ha på oss! (y)
Jag och Fanny tog sen den bästa kortsidan , den längst mot B-plan ! ;d
Så jag , matchen blåstes igång , och där stog vi , och kanske fick högst 3 bollar o hämta... Kändes som tiden bara segade sig fram med flit , bara för att vi stog där o hade så tråkigt! Medans dom andra tränade...
Men aah , i pausen fick vi iaf korv & festis ! 8) , Haha , kvällens stora plus! (y) , Andra halvlek sen då , vi va så snälla , så vi bytte sida med Belli & Ebba , så vi fick ta en långsida ist ! , Haha , säkert ingen som bryr sig , men jao ! ^^'
Matchen slutade iaf 7-1 till DFK sen då ! :d <3
Åkte hem , och moffade massa annanas framför Miss Marple. :) , När det va slut , så slog vi över till 6:an , och kollade på The Librarian. Har sett den en gång förut , och den är väl ganska bra ! ;)
Men som sagt , ni får ju annteckna! ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback