Friday evening

2010-07-09 | 19:09:19
Låg uppdatering idag , men har inte haft så mycket att skriva om ! ;)
Var nere o badade en snabbis i Duve förut i förmiddags , men det blev bara ett dopp , innan det börja blåsa fet mke ! :| , Så vi åkte hem igen.
Senare på dagen , var jag & pappa ute i Jordvaltstorp och hälsade på hästarna ! :* , Har saknat min bäbis hur mycket som helst , men nu fick jag äntligen träffa honom , :') <3 , Fotade lite också , palla inte redigera o sånt nu , så dom kanske kommer nån annan gång ! ;)

Nu har vi precis käka , grillad kyckling med färsk potatis stog på menyn ! ;d , Och snart ska vi kolla på en film i har hyrt; Percy Jackson , tror jag den hette ! ^^
Så ja , ni får ha en trevlig fredags kväll ! :)
VI HÖRS!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback