Ericsberg

2010-07-31 | 18:13:52
Det blev lite tid över för att åka till Ericsberg , så jag och pappa stack vid två tiden ! ;)
Va inte där så länge , kanske bara nån timme , men fick några bilder iaf ! :)
Här har ni tre av dom;



Fler bilder finns som vanligt på; ee-photo

Det blev inte så jättebra bilder , dels för att vårat 35-700mm objektiv suger , och dels för att jag råkade komma åt så att jag fotade med ISO-800.. :| , -.-
Fattar inte vad jag gör för fel , kommer alltid åt den knappen på nåt sätt , och det förstör ju bilderna .. :|
Men försökte redigera bort det lite grann , så ni kan ju ta kvalitén med en nypa salt ! ;)

Sitter här o redigerar dom sista bilderna nu då. Men det har ju blivit så fint väder helt plötsligt , och jag blev så grymt sugen på att lira lite boll , så jag kanske utmanar brorsan på en match sen , haha ! 8)

Men nu ska jag fortsätta med bilderna här. ;d
GOD BAJS
NATTIS

jättefina bilder svenne svensson! :DDD

2010-07-31 @ 23:58:55
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/
hannaa

fina bildeR :D

2010-08-01 @ 11:51:24
URL: http://hannahale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback