Eclipse

2010-07-05 | 20:43:18
Har nyss kommit hem från 2h och 5min i biosalen.
Jag , Fanny , Wilmah , Maja & Belli har nämnligen vart o kollat på Eclipse ! :)
Den va bra ! (y) , <3 Trodde faktiskt att den skulle va liiite bättre , hade väl väldigt höga förväntningar , eftersom boken är så bra. <3
Så ja , lite besviken blev man ju ... Men som sagt , den va bra ändå ! :)
Och Fanny kommer reta mig för det där i miljontals år .. -.-' , ;* <3
Men jaa, trevlig trevligt ! :)



Och bara för att Jasper är snyggast av dom alla , så får ni en bild på honom och fina Alice. :* <3


Annars har jag bara vart hemma o softat idag. Har varit alldeles för trött för att hitta på nått annat.. x) , Så jag har spelat kort med brorsan i miljoner år , haha !

Men imorn blir det Kolmården ! :D , Kameran hänger såklart med , så det kommer massvis med bilder imorn ! :DD , (y)

Men nej , nu ska jag väl ner o glutta lite på tv med dom andra in the family ! 8)
HARÉ NICE!
h4nn4

ECLIPSE ÄR BÄST!!

OCH JAY ÄR SNYGGAST!

<3

och riley , höhö <3

2010-07-05 @ 21:45:34
NATTIS

ECLIPSE ÄR JU BÄST! :'o<3

& EDWARD är snygggggggast!!!

& riley är också snygg! ♥

2010-07-06 @ 16:48:02
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback