Computer nörden #1

2010-07-26 | 09:14:31
Förlåt för endast ett inlägg igår , men det hände verkligen ingenting här hemma som var värt att skriva om ! :s
Känns som om jag sitter vid datan 24/7 ! :o , :| , Shit , måste nog bli lite socialare utanför den här burken också , det här kan ju inte va hälsosamt ! x)
Så ska försöka att sitta mindre framför datan , hoho ! (y)

Men igår kväll såg vi i alla fall på Flyga Drake. Den va ganska så bra tycker jag nog , men så sorglig.. :'|
Den får ändå 3,5 av 5 toastar , mahha ! 8'D

Och idag då , typ efter frukost , åker vi till Hälleforsnäs , för att shoppa massa på Lager 157 ! :'d , Så när vi kommer hem , så blir det nog lite bilder på allt jag köpt ! ;d

Ska ner o käka nu , så hejdå ! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback