Bananasplit

2010-07-28 | 19:56:24
Skriver om dagen i Beckershof med Alicia , Freija & Philippa imorn , för nu håller pappa och brorsan på att göra bananasplit till efterrätt , och till det ska vi kolla på när Carolina Klüft hoppar EM final ! :)
Och imorn har jag förhoppningsvis lite fler bilder redigerade ! :d
Kan väl åtminstonde säga att det va jättekul , och det verkligen måste göras om ! ^^ , Tycker jag i alla fall ! (a) , <3

Har nåra bilder klara i alla fall , så en kan ni väl få ! ;)

Sötaste lilla Fluffie ! :3 , <3


Nu ropar efterätten och soffan på mig , så det är väl bäst o göra som dom vill ! ;)
GOD BAJS!
ALICIA

fluffie var så himla söt !! :')

ja, det måste verkligen göras om ! =D <3

tack för en bra dag freija, esse och philippa! <3

2010-07-29 @ 09:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback