All night long

2010-07-18 | 19:07:42
Låg uppdatering , men som sagt så har Fanny vart här sen igår ! :D
Hon sov nänmligen hos oss ! ^^



Mamma & pappa drog runt halv fem , och så satt vi och spelade kort , jag , Fanny & Emrick. :) , Haha fett kul!
Efter ett tag blev vi hungriga , så vi ringde o beställde pizza på Nobel! (y)
Vi satt och åt och pratade massor på altanen.
Efter det , satte vi i gång "Det regnar köttbullar" , haha! , Så jävla rolig , höll på att skratta ihjäl oss flera gånger ! xD
"Flint , Sam , Flint , Sam , Flint , Flint , Daddy , STEVE!"
HAHAH ! x'D
Och till det , så moffade vi massa godis ! 8D , Fast inte Fanny , för hon har ju godisförbud ! ;d <3

Efter filmen , så började det spö-regna ! :o , Haha , så vi gick ut och gick några varv runt huset ! (y) , Och så badade vi i vattnet från stuprännan !
Vi gick in igen , men precis när vi torkat o så , börjar det regna PÅ RIKTIGT !! , Haha , det kan man kalla ös-regn asså !
Så vi kunde ju inte låta bli att sprina ut en gång till ! ;d , Regnet stog verkligen som spön i backen (säger man så , haha?) , och till råga på allt , så börjar det åska en massa! ;o
Haha , vi hoppade i vattenpölarna ute på gatorna! (a) ,
Ni får kalla oss töntiga , men vi är stolta töntar wtf ! 8D , <3

Sen började det blixtra en massa , så vi gick in igen! , Fanny sa att det typ är farligt att kolla på tv när det åskar , så vi kom på ett nytt kortspel; Fat Madame!
Haha , så jäkla roligt ! x'D , <3
Så det nördade vi tills mamma & pappa kom hem , och då hade det också slutat åska , så då kollade vi lite på tv igen ! :)

Vi gick typ o la oss vid elva , låg o pratade till kanske två - halv tre , sen somnade vi !

Vaknade sen vid elva , haha , har typ aldrig sovit så länge ! 8) ,
Men usch , det är inget jag gör om , sova bort halva dagen lixom , haha? , Och sen dess har tiden bara rusat iväg! , Känns som jag nyss vaknade , och klockan är redan sju?! , Helt sjukt asså!

Men aah , vi har inte gjort nåt speciellt , körde Fat Madame , spelade Wii och lite sånna saker ! ;)
Hon åkte hem för ett tag sen , och ja , nu sitter jag här ! :)
Men ja , kvällen/natten/dagen har vart fett kul ! ;d <3
Kram pårej Fanny ! :) <3

Nu hade jag faktiskt tänkt mig att påbörja en ny header. :) , Får väl se hur det går , men aah ! 8)
HA DET BRA!

btw; vääääldig långt inlägg , med lite bild = längtråkig inlägg... Men ni får stå ut ! 8)
hanna hale

jag läste allt! stolt

:DDDD

2010-07-18 @ 19:42:13
URL: http://hannahale.blogg.se/
FREIJA PATTINSON , ♥

haha, jag badade också i regnet ! =D <3

det var ju asvarmt ! ^^ <3

2010-07-19 @ 09:50:27
URL: http://freijalundquist.blogg.se/
amandaaa

hanna! jag läste också allt.. -.-' haha!

jag brukar sova till tolv varje dag typ! :s

2010-07-19 @ 15:41:02
URL: http://amandaadolfssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback