skola idag då ..

2010-01-12 | 07:44:26
ja , då va det väl slut på det härliga lovet då .. :| , vill verkligen inte börja skolan igen , känns piss !!! -.-'
och inte nog med att skolan börjar , man måste gå upp halv 7 varje morron också !!! , palla dt lixom !
men aja , får väl göra dt bästa va dt.. :/ , ska iaf bli kul o träffa nåra av kompisarna man nt vart mä så mke på lovet .. :) ,

och imorn ska jag och geena stå och sälja fika på svinsjuka-vaccineringen ! x) , så ni får gärna komma och köpa nåra bullar av oss , haha ! (a'

men nu måste jag dra tror jag , mamma är ju så snäll så hon skjutsar mig och brorsan till skolan , nu när dt är så kalt , ;) , så det är väl snart dax att åka antar jag ..

så jaa , ha dt gott nurå ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback