shooosanh !

2010-01-21 | 16:30:05

funderar på om jag ska fixa en ny header till bloggen , igen , mahha !
men vad , den senaste blev nt så lyckad , och jag har typ massa idéer på nya headers , så ! :)
får nog sätta igång photoshop och börja fixa ! :d

och dagens minus är ju helt klart att jag har pajjat dvd:n , :'| , eller , jag och jag , det är dvd:n som är cp ! :'o , bilden typ fastnar när man spolar , så då kan man varken ta ut skivan eller stänga av dvd:n eller nått ! , + att filmen som sitter i den trasiga dvd:n är "En prinssesas dagbok" , en av mina favoriter ! :( , får väl hoppas att dt går att fixa ...

än så länge har jag väl nt gjort så mycket av denna dag , skola som vanlig då , men sen har dt knappt hänt någe..
Har suttit och kladdat lite i photoshop , här ser ni resultatet av min otroligt varckra chicken! :) ;


shnyggast.se , jao ! :d , mahhaha ! x')) , <3
och nu sitter jag och kladdar på en gris , hihi ! ,

aah , mkt mer än så finns väl nt att berätta just nu , kanske kommer nått mer inlägg senare ikväll ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback