nice dag !

2010-01-29 | 19:59:41

skolan har ju vart ganska great idag ! ;b , <3
hade fett kul på rasterna , som vanligt då ! :) , mahha , vi lekte i den stooora snöhögen idag igen ! (a'
och på bilden kom min och nattis flygande maneter till liv ! :DD ,
min heter ragnar , och nattis heter harald ! :)) , <3 ,
fett schnyggaste är dom jao ! :d

och sen när jag kom till stallet , fick jag rida Max ! :D , <3
gick bra tycker jag väl! :) , tränade "öppna" , ganska svårt , dt blev nt så lyckat , haha !
men dt va kul iaf ! :d
och max går ju så fint som vanligt ! (a'

och imorn blir det stallet hela dan igen ! <3 , och på kvällen blir det hem till familjen Sjöö o käka middag ! (y'

det blir ju nice du ! :D

bild på sötaste , för att han är klart underbarast ! :* <3

ha dt så bra nurå , så hör ni från mig imorn igen ! :'d

 

nnattisss !

våra maneter : harald och ragnar äger ut allt och alla what a duck (bara vi som fattar , haha !) :* , <3

vad roligt att du fick max ! :)

2010-01-29 @ 20:31:39
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback