makeover på bloggen , !

2010-01-23 | 16:40:55

Nu så , har jag fixat nu header , och lite fler små extra saker till bloggen , :d
Blev inte så lyckat om jag får säga dt själv , haha ! x) , har inte fått kläm på dt här riktigt än , xd
men i alla fall , det får duga så länge ! :)

Har inte skrivit så mycket nu under dom senaste dagarna , eftersom jag har haft fullt upp med att fixa ny header o så , men nu är jag igång igen ! (y'

Det va ju så fint vinter väder idag , så kameran åkte mä till stallet ! :DD , Håller på att föra över bilderna från kameran till datorn , och sen ska jag bara redigera dom , så kanske det kommer upp nåra här , :)
Lägger in dom på hemsidan sen annars , där kan ni kommentera hur många bilder som helst ! :D
Så glöm inte att kika in på ; http://edenberg.com/foto ! :)

Ha en fortsatt trevlig lördags kväll , så kanske det kommer nått litet mer inlägg senare ! ;))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback