Maja idag ,

2010-01-31 | 18:23:03

vaknade typ halv 9 , och kunde verkligen inte somna om , så jag satte mig vid datan och redigerade lite bilder från stallet ! :) , Det va ju toppen väder igår , så tog med kameran och fotade hästarna i hagen ! :)

Här har ni tre bilder från gårdagen;






Japp , och sen så kom Maja över till mig , så vi va ett tag ! :d
hade ju väldigt flum , haha ! x) ,
va typ mest på datan , och körde wii & kolla på Simpson the Movie .
haha , bäst ju ! xD , <3
Jag och maja äger sönder på FIFA09 på wii! x'd , <3

haha , älskar dig maja ! :'d , <3

Och snart ska jag knalla över till Nobells , tjejerna ska käka där , så då hänkar jag på ! :'d
för ebba åker ju imorn ! :'| , <3 , kommer sakna henne överviktigt mke jao , <3
tur att man har gratis sms , så att man kan sms:a hela veckan ! (a'


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback