första skoldagen avklarad !

2010-01-12 | 19:11:11
Fick sån plötslig lust att gå ut och fota ! :DD , <3
men det är ju alldeles kolmörkt ute , så det kan bli lite problem , haaha ! x'dd , Kan ju i och för sig föröska fota månen eller nått , men jag tänker då inte gå ut i den här kylan !! :o , x)
Så nästa gång det är fint väder åker kameran med ut ! :D ,

Och som sagt , första skoldagen för terminen , usch usch !! >.<' , massa nya mojje regler som rektorerna hittat på , blir så jäkla trött på dom !! , Och imorn ska jag , nattis och tilda gå enda till Tallås i kylan .. -.-' , om vi inte får sjuts ! (a'

när ni ändå är ute och surfar på nätet , så kan ni ju alltid checka in fotohemsidan , som har fått en ny layout !! :D
http://edenberg.com/foto
skulle bli jätteglad om ni ville kommentera ! (a)

Fick bli en bild på min sötaste , finaste vovve ! :') , <3



ha det gott ! :D

agnes!

gud vad fin header! se på natta wilmahs & min blogg<3

2010-01-12 @ 19:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback