flum dag i snön med coolaste ! (h'

2010-01-28 | 15:07:58
HAHAH , gud va roligt vi har haft det idag ! x'DD , vet inte hur mycket vi har skrattat tills tårarna rinner ! x)) , <3
HAHAHAHAHAHA ! x'DDD , <3
fick lite damp utbrott , vissa av oss , o höll på att dampa ner oss i snön , mahha ! x) , <3
och lekte i den stoooora snöhögen ! :'o ,
vi är coolast som lekte i den stoooora snöhögen ! ^^' , (h'

jag och nattis hade det ju särsklit flum på engelska lektionen , mahha ! xD , <3

nattis ; "finns det maneter i rymden?! :'o"
hahaha ! x)) , <3

och kykling minen ! x] , <3

+ att slöjden va bäst , haha , nattis & tilda kom på värsta bästa idén , nämnligen att vi skulle göra "china pinnar" ! :D , Så nu ska vi bara måla dom i schnigga färger , så är dom klara att ätas mä ! (a' ,
"wällcåmm tu chajna pinns !" , hahaha ! x'D

+ nr. 2 , att fick träffa min bbästaste mössis idag , efter att hon kom hem från thailand ! :DD , <3
har saknat henne fett mke , jao ! :d <3 ,
känner sig ju inte lite mobbad , när man går brevid världens pepparkaka , när man själv är blek som en snögubbe ! :'o

haha ! x'd <3

jaadu , många , många skratt idag , som sagt ! ;d <3

vet att detta kanske verkar ganska oförståligt för er utomstående , men ni som va med o fattar va jag menar ; HAHAHAA ! x'DDD , <3



maja , ! <3

värsta bästa dagen ! :D

haha fett kul i snöhögen ! :'DD

har saknat dig också , :)

men det gör inge att du är vit som en snögubbe , du är så söt ändå ! ^^ <3

maneter i rymden !? x'dd



puss :*



2010-01-28 @ 15:30:08
Freija , <3'

sv; ja tack , ;dd , <3

Jag vill gärna bli länkad! :D

2010-01-28 @ 19:23:02
URL: http://freijalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback