www.junkyard.com

2010-02-07 | 15:33:50

Så typiskt att det har varit piss väder hela veckan , men just när jag är sjuk , och just när jag inte kan gå ut , kommer minsann solen fram !
Det suger ! -.-'
Så ja , får fortsätta att sitta inne och häcka resten av dan också ,
Har kollat på "Harry Potter och den flammande bägaren" , den är väldigt bra tycker jag ! :'d , <3

Och så har jag kollat på www.junkyard.com , fett mä snygga kläder dom har där ju ! :D
Tänkte ladda upp nåra av mina favoriter ! :)


Likadana tröjor , fast i olika färger ! :) , Båda va fina , så laddade upp
båda ! :'d , vilken tycker ni är snyggast ? :D



Den här tröjan diggas riktigt mycket ! :D ,
älskar färgerna ! <3



En "kill"-tröja , jag vet , men fett mä snyg iaf ! :) ,
jag vill ha ! (a'



Den här gillas mycke mycke ! :D , också en "kill"-tröja,
men jag älskar den ! :DD , <3 ,



Och sist men inte minst , denna snygga ! :'d
visst är den fin ? (a' , <3


Som ni ser , så älskar jag hoodies ! (a' , <3 , hehe !
Synd bara att sånna här snygga ska va så dyra .. :|
men aja , får väl spara ihop lite mer pengar ! ;) , men visst är dom fina ? :D
Vilken gillar ni bäst ? :) , kul att höra vad ni tycker lixom ! (a'

nnattisss !

harry potter och den flammande bägaren är bäst av alla harry potter filmerna ! :) , <3

mest för att rob är med i den ! ♥

ha - haaa .

den till höger var nog snyggast utav dom två trorja ! :p

hmm .. jag gillar nog den tredje bilden ! ;d , <3

2010-02-08 @ 18:39:22
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback