wilmah & belli ! :)

2010-02-16 | 17:54:05
chooobah ! :) ,
rätt så vanlig dag skolan , bara massa tråkiga lektioner som matte , engelska , geografi och ja , typ dt vanliga .. :b
efter skolan va jag med bellie och wilmah ! :) , <3
vi hade ju lite skojj , haha , bakade världens godaste kaka , av eget recept jao ! (y'
vi är så duktiga på att baka , säker världsbäst ! :D
väldigt god blev den iaf , enlig vissa av oss , hehe ! ^^'
fast den va ju väldigt mättande kan jag säga ! x) , <3



så ja , vi har mest moffat hela dagen , hehe ! x'd , <3
och så fick jag och wilmah ett par nya kompisar ! :'DD
dom är två ägg - heads , och dom heter Helmut & Hubert ! :)) , <3

schniggaste ever jao ! ;))
(helmut till vänster , hubert till höger)


haha , bäst vi hade det ju ! x) , <3
puss på er två ! ;* , <3

och så tog vi ju suuper schnigga bilder på Damptownarna , som vi ska skicka till våra brevvänner i Florida ! :'d
Så vi bjuder på en ! ;)



ha det bra ! (y'
Amanda

Det sista bilden var snygg! Undra vem som fotade den? XD

2010-02-16 @ 18:31:57
nnattisss !

hubert ?! :'o den likar faktiskt klara ! x'b , <3 haha

schnyggaste bilden längst ner asso ! ;) <3

(föfan) alleballeflintskalle , xD

2010-02-16 @ 18:42:35
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/
alicia :)

NAJJJS BILD , på dampisarna :) :) :)

fast dom riktiga dampisarna är ju du , nattis och hanna (y) , <3

2010-02-16 @ 18:45:02
Anonym

saknar Helmut och Hubert Rest In Soptunnan ! <3

Saknar er ! <3

2010-02-17 @ 07:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback