träning ! (y' , <3

2010-02-28 | 19:08:50
Har nyss ätit en super god middag , efter en super rolig träning ! :DD , <3
Jag och Alice hade ju lite flum , HAHA ! xD , <3
Fett roligt ! x) , <3
Älskar dig Alice ! :d , <3

Förutom en toppen träning idag då , har jag inte gjort så mycke intressant , :b
Gick ut ett tag och hade snöbolls krig mä brorsan , HAHA ! x)
Men sen har jag bara chillat ! (y'

Ska kanske hyra en film sen , och äta dom här underbart goda muffinsarna , som min käre bror har bakat ! :d
Med chokladkräm på , och Daim bitar i ! (a'

mahha , känn er frestade !!! ;))


ha det fint ! ^^ , <3
Alice

haha vi hade roligast, har världens sämsta humor!!

Älskardey med Esmeralda<3 :*

2010-03-01 @ 15:35:15
URL: http://justalicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback