snöig dag i stallet ,

2010-02-27 | 16:24:51
Hej på er , :'d
Sitter här och nördar massa sköna låtar från iPod:en på bloggen , haha ! ;) ,
Lyssna igenom dom vettja , fett bra ! :D , (enligt mig , :'d)
Tänkte faktisk lägga in lite fler låtar , typ nu , ;)

Men btw , har vart i stallet typ hela dan ! ;) , <3
Alltid lika roligt ! :d , <3 , Fast det snöa hur mycke som helst !! :'o
HAHA , jag , alice & amanda hade ju lite flum i snöhögen ! x'D ,
Gjorde världens magplask ! x')) , <3 , Det va inte skönt kan jag säga ! xd

Sen gjorde vi väl typ bara det vanliga och så , :)
Va mä när alicia red Amadeus , gick bra tycker jag ! ^^ , Deus är ju så söt också ! (a'

HAHAHA , och vi gjorde ju bort oss totalt idag , eller va säger ni , alice & alicia ?! x'DDD , <3

Och när vi hade lite snöbolls krig med snön som låg på hö-vagnen , så kommer nellie o säger att trådarna till staketet typ gått av ! :'o
Så vi gick upp o kolla , o ja visst , i hörnet mellan ridskole-hästarnas och valackarnas hage är det helt öppet ! :'o , En av trådarna va ju helt avklippt till o mä ! , HAHA , vi skyllde på Amadeus , för han stog på trådarna , haha ! x) , <3
Men som tur va , så stog alla hästar snällt kvar i sina egna hagar , fattar inte varför dom inte bara stack ? :o , men ja , dom va ju snälla , så dom bara stog där o kolla på när vi försökte laga det på nått sätt , x)
Gick väl sådär , men det fick duga så länge.
För sen kom han , Kaj-Åke , eller va han heter , och vi tog in hästarna så att han kunde laga det ordentligt ,

Så ja , allt gick väl bra ! :d

Åkte hem sen då , och nu har jag typ nyss duschat , (y'
Blir kanske nått inlägg senare ikväll också , vi får se ! :D

Men ha det så bra så länge ! :) ,
Bild får ni klara er utan ! ;)

alicia

nejje , det gick dåligt :/ , men han gick bra (y', bara ja som rider ssssämst :p ,

va gjorde vi nu igen i stallet ? x''''ddd , <3

värsta rolih dag assooe :* , puss ! <3

2010-02-27 @ 19:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback