helgen ,

2010-02-14 | 12:02:55
Mathilda och hennes familj från Stockholm kom ju ner till oss i fredags ! :)
Har inte hunnit blogga nånting i helgen , har haft fullt på med dom , hehe ! ^^
Så bloggar nu ist ! :)

På fredagen när dom precís hade kommit , så åt vi jättegod taco paj ! :'d
och resten av kvällen nördades det "Zorro - den maskerade hämden"
Den äger ju , jao ! :D , <3

Och på lördagen åkte vi massa pulka , haha ! (a'
Väldigt flum , fett kul vi hade ! x) , <3
Sen typ chillade vi lite resten av dan , nördade "Mario Cart" , hehe ! ;b , <3
Och så kollade vi ju såklart på Melodifestivalen ! :D

En av dom bästa gick ju till final; Eric Saade !!!! :'DD , <333
Har nog skaffat mig en ny idol här va ! (a' , <3
Så jäkla söt , och fett bra på att sjunga ju ! :'dd , <3
Är bara lite avis på Molly , som har typ en av världens snyggaste som pojkvän ! :') , <3
Och hans låt igår va ju grym , ägde alla ju ! :D
Fast "Hippare Hoppare" skulle ju också gott till final , mahha ! ;)) , <3



Och idag , söndag , åkte dom hem ca. 11. :|
Men kul har vi haft ! :)
Synd bara att jag inte kunde va mä på träningen idag .. :'( , <3
Men på torsdag , då äntligen kan jag va mä och träna igen , efter alla förkylninga o skit... -.-'

Och idag är det ju alla hjärtans dag ! :)
hihi , så det är väl bara o önska er alla en..

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG ! :DD , <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback