Ännu en dag hemma ,

2010-02-09 | 13:08:24
Va tvungen att stanna hemma idag också , men tror att jag är frisk nog att gå till skolan imorn ! :) ,
För jag vill ju inte missa träningen på torsdag heller ! :D , <3

Har inte hänt nått intressant idag ... Inte än så länge , haha ! ;)
Ska hyra "Sommar med Göran" , så ska sätta mig och kolla på den sen ! :) ,
HAAHA , bara jag som tycker den är överviktigt bra ? x)) , <3
Kommer ihåg när vi va på den på bio , oh shit vad vi skrattade , och oh shit vad vi skämde ut oss , HAHA ! x'DD , <3
Men roligt vare ! x3 , <3

Har nyss käkat lite hemmagjorda hamburgare , :) , Det sitter ju aldrig fel ! (y'

Kommer ju inte vara helt sysslo lös hela dagan iaf , för ikväll tänkte jag åka ner och kolla på träningen i Skogsborgs gympasal , och sen är det ju möte , Upptakten , eller vad det heter ! ;)
Ska snacka om kommande säsong och lite sånt , tror jag ! ^^'

Och just nu sitter jag och lyssnar på musiken från "Glee Cast" , bästa låtarna från Glee asså ! :'dd , <3
Kollar ni på Glee , på torsdagar , kl. 20:00Tv4 ? :))
Om ni inte gör det , så borde ni faktisk ta och kolla , det äger skit jao ! :DD , <3

Så mycket mer finns väl inte att skriva om , så jaa , see yah ! :) , <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback