The first and the last one...

2010-12-03 | 06:54:42
Det här kan bli mitt första och sista inlägg för idag... För nån gång på eftermiddagen så packar vi in oss i bilen och kör upp till min kära farfar i Stockholm. Där kommer vi sova en natt (fredag-lördag) , och sen på lördag morgon bär det av till Arlanda, där vi möter upp familjen Sjöberg... ;')
Kommer bli så grymt roligt! , Fast kommer ju såklart sakna Benson och Max en massa, och framförallt min fina vänner! ♥
Men det är ju bara 3 korta veckor av mitt långa liv, så dom ska jag ta vara på, och ha riktigt kul, haha! :D
Så jag slutar runt 13:00 idag, för att jag ska hinna packa lite och sånt innan vi drar! :3

Och om ni undrar varför "Indien"-headern kommit upp redan nu, när vi inte åker förens imorgon, så är det för att vi ska ju till farfar, och jag tar ju inte precis med mig datorn till honom, där headern är sparad! ;)
Ja, ni kanske fattar?

Som ni forstår, så blir det inte så mycket bloggning framöver... Kanske blir ett eller annat inlägg från mammas mobil nån gång, men kommer nog inte ha så mycket tid till sånt, haha! ^^

Så om vi inte ses någe mer, så får ni ha det RIKTIGT BRA här hemma! <3
kraaaaam på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback