Indien I

2010-12-30 | 10:22:04
Tänkte ladda upp första omgången med bilder från Indien i det här inlägget! :)
Kommer nog bli minst 5 sånna här bild-inlägg, haha, med tanke på att jag fotade tusentals bilder... (a)
Så det är väl bara att sätta igång! :)


Bild på en Qatar-dollar. :) , Vi mellanlandade där, och jag kan säga att gubbarna i turban var riktigt läskiga! :o Dom stirrade och glodde på en som jag vet inte vad, skit obehagligt... :s
Och det var en städare på resturangen som va lite lustig också , haha.. x3



Den här hunden var lite läskig faktiskt...
Han var ju grymt söt och så, men han var så himla busig, så han följde efter alla på stranden, och när han ville leka så började han naffsa på en i vaderna, som hundar gör på varandra när dom leker.
Han hade haft en ägare innan, som bara lämnade honom där, så han var ju van vid människor.
Men det är ju inte så bra att han biter lixom... :/
En gammal dam gick det hål på, så hon fick åka till sjukhuset o ta rabies spruta...
Lille voffen då... <3




Fanns grymt många örnar och typ falkar där! , Fett coola! :o , :D
Grymt svårt att få nån bra bild på dom bara... :/ , Lite synd sådär...



Den här stranden var nog den bästa på hela resan; Ashvem beach i Goa!
Perfekta vågor, inte för stora, inte för starka. Inte strömt överhuvudtaget, långgrunt och nästan inga turister. Helt perfekt om ni frågar mig! :) På morgonen låg vattnet ganska högt, och då var också vågorna högre. Men sen på kvällen sjönk vattnet undan ungefär hundra meter, så man va tvungen att gå jättelångt för att komma till vattnet, haha! Men då var det också inga vågor, och väldigt långgrunt! :d <3


Bror, <3


Fler bilder får ni senare! :) , Men om ni inte kan hålla er, haha, så finns det mera bilder på min
bilddagbok; ee-photo! :)
HANNA

fina bilder, diggar *"hjärtat"* och första bilden! :)

2010-12-30 @ 14:40:12
URL: http://hannahale.blogg.se/
klaraXP

Esme, du fotar som en gud! Nee, inte som en gud, som en ja.... finns inte ens ett ord för det!! du är så himla duktig :*

Miss U

vi måste träffas snart

2011-01-03 @ 00:36:47
URL: http://angelklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback