Victory

2010-08-15 | 12:47:14
Hem kommen från en förmiddag på Backavallen! ;d , Var och kollade på när hälften av laget körde sin första match för höstsäsongen i Div. 5! :) , Dom mötte Hällbybrunn , och vann med 6-0 ! :D ,
Bra jobbat allihopa , fan va grymma ni är ! :D , <3

Bild från Finspång Cup 2010, <3


Just nu sitter jag här o försöker komma på hur min nya header ska se ut , haha! Men tror nog att jag ska vänta med o byta header tills jag fått lite nya bilder. :) , Måste ha nån ny på mig och Max t.ex, ;d
Men det kanske blir en tillfällig header så länge , pallar inte med den jag har nu. x)

Har fått lite förslag på hur jag ska göra min blogg bättre också! :) , Vissa tycker jag ska skriva mindre om sport och fotboll , men tyvärr , så kommer det inte hända, haha ! 8) , Eftersom jag bloggar om mitt liv , och fotboll ingår i mitt liv , så får ni stå ut , haha ! ;)
Har fått förslag om att börja videoblogga lite också! :) , Det har jag faktiskt tänkt på , måste bara komma på hur och vad jag ska videoblogga om , haha!
Ska ändra färger och lite sånt också , och lägga in lite fler bilder i varje inlägg. :)

Håller på att ladda ner lite nya penslar till Photoshop också , som jag kanske kommer använda till headern sen ! :)

Meeeen.... ska väl inte tråka ut er mera nu , så GOD BAJS! :D
Andrea

Vi är bara bäst!

2010-08-15 @ 12:50:23
URL: http://andreasporrong.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback