VFC vs. KAIK

2010-08-20 | 21:24:22
Som jag skrev förut , så åkte vi ner för att kolla på brorsans match mot Kaik! :) , Fotade lite , men det gick väl si sådär , haha! , Blev kanske 7 bra bilder , haha ! xD , Men det va inte världens bästa ljus , och jag hade inte tålamod för att fixa massa inställningar eller använda stativ , så dom flesta blev suddiga. 8)
Men här har ni två i alla fall;


Som ni ser , inte dom bästa bilderna precis! ;)

Men aah , matchen då. 8) , Värmbol vann med 6-2 tror jag det va , och my brother gjorde sitt första mål! :) , Grattis till honom! ;d , Men vi missade det precis , kom lite senare för att mamma tränade , så vi hann inte se när han gjorde det... Men aja , dom vann som sagt ! 8)

Träffade Lovisa där också , (hennes lillebror kör i Kaik) , och dom hade sin supergulliga hund med sig. :') , Hon heter Yassi , och är hur söt som helst ! (a) <3




Asså , hon är ju alldeles för fin ! ;') <3

Men jaa , när vi kom hem så käkade vi äppelpaj , så nu är jag alldeles proppmätt ! 8) , Blir att lägg sig lite tidigare idag också , by the way , eftersom man ska upp ganska tidigt för att köra match. :) , Det är ju Tjejfotbollens Dag imorn på Backavallen , (kom dit vettja! 8'D) , och då ska alla DFK lag köra match med gemensam uppvärmning och massa sånt! ;) , Kommer nog blir as-kul , längtar ! :D , <3
Och för er som undrar , så kör vi i division 4 på B-plan kl. 13:00 mot Åkers IF ! :)

Ja , det var väl allt för mig , ses imorn! :D
HEJDÅ! :]
Lovisa! :D

Yassi! :D <3

skulle du kunne skicka bilderna på henne till mig? (aa' <3

2010-08-22 @ 15:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback