Sverige-Skottland

2010-08-12 | 08:30:40
Asså förlåt så mycket för att det inte blev nån bloggning igår! , Hann verkligen inte , hade fullt upp hela dagen känns det som , och sen på kvällen orkade jag inte , haha! (a)
Men jag hoppas ni förlåter mig ! ;)

Men kan väl skriva lite om gårdagen nu istället! :)
Maja ringde på morgonen , så hon kom hit. :d , Vi satt o prata en stund innan vi bestämde oss för att köra FIFA09 , hoho! 8) , Snacka om att vi ägde ! ;d
Sen gick vi en liten promenad med voffen , och efter det gick vi till Tempo o köpte glass! (y) , Vi ringde till Fanny och Linnea sen , och åkte hem till dom. Vi fick se på deras dockteater dom hade gjort , haha ! x'D , Fett rolig... x'3 , Ja , sen gjorde vi en egen typ teater , och körde lite kort. Var tvungen att åka hem efter det , skulle käka lite innan träningen. :)

Träningen gick bra tycker jag nog! ;d , Sträckte mitt bajs knäveck bara. -.-' , plus att Maja goza mig från en meters håll , så snacka om världens lårkaka nu asså , haha ! x)
Så fick cykla hem så snabbt det gick med mitt onda knäveck och mitt mosade lår , för att hinna se vänskapsmatchen mellan Sverige-Skottland!
Hann hem till 13:de minuten , och då stog det redan 1-0 till Sverige , tack vare;
Zlaaathaaan!


Gick ner o duschade lite snabbt , och sen slängde jag mig i soffan.
Matchen slutade 3-0 till Sverige , och shit , dom spelade as-bra ! ;o , :D

Sen på kvällen orkade jag inte blogga nånting , men som sagt , nu är det gjort ! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback