Sjukgymnasten

2010-08-12 | 16:05:36
Hos Ssjukgymnasten gick det bra , har typ för korta och strama muskler runt knäna och i låren o massa sånt , så har fått ett stretching-program o sen ska jag få ett styrke-program också. Jobbigt jobbigt , men så äre! ;d

Har för övrigt vart med Fanny , Linnea & Geena idag. :) , Trevligt trevligt! , <3
Ska snart byta om och packa ridkläder , och sen möta Linnea & Bellie utanför paviljongen. Vi ska ju som sagt på nån special träning med 96/95 , hoho! (y)
Kan bara vara med en timme , (kanske skrev det förut? x3) , för sen måste jag iväg till stallet och rida i den nya ridgruppen! ;) , Kul kul ! :D

Men ja , bloggar nog mer när jag kommer hem från stallet , om ni har tur , haha! ;)
SEEES!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback