Saturday afternoon

2010-08-28 | 17:03:33
Har inte gjort nånting idag , haha! Bara städat och hållt på , men inget mer. Suttit vid datorn och fixat en header till Freija m.m , men sen har jag bara suttit och tråkat.
Känns ju lite piss att va sjuk när det är så fint väder ute! , <3
Men är bara lite täpt , så jag tror jag kommer bli frisk snart ! :) , Eller ja , vi får väl hoppas på det i alla fall ! ;)

Och imorn , eller ikväll , ska vi beställa biljetter till en sak , hoho ! 8'D , <3 Kommer bli grymt kul , längtar as-mycke ! ;*
Skriver om vad det är sen när allt är fixat och sånt. :)
Kommer i alla fall bli jättespännande! :D

Nu måste jag verkligen fota nånting snart! , Kanske går ut på tomten en sväng eller tar ut voffen ett tag.
Eller så blir det lite studio bilder eller vad som helst , bara jag får fota nånting , haha ! 8'D

Och på tal om voffen , så har han blivit så grymt långhårig! ;o , Haha , så han har fått gått runt hela dagen med toffs i luggen för att han ska se nåt! :3 , Hihi , lilla gubben ! (a) , <3
Tur att han ska klippa sig om typ 3 veckor ! ;3


Haha , fast han gillade den inte så mycket! (a) , Ja , han ser ganska fjollig ut , haha , men han är ju så söt ! :')
Älskade Benson! ;* <3

Aja , får väl skriva lite mer senare om inte annat! ;)
Och glöm inte Frågestunden!! :D
HEJDÅ!
hannaa

haha, vad söt med rosetten :D



men du? kan inte du göra en header till mig? (a) <3

2010-08-28 @ 20:42:39
URL: http://hannahale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback