Ny dag

2010-08-23 | 07:01:08
Godmorgon på er!
Idag kändes det verkligen tungt att kravla sig upp ur sängen! , Det va ett tag sen man va så här trött på morgonen... (y)
Men ja , va har man för val när man måste upp tidigt för att göra sig i ordning till skolan?

Tror bestämt att vi börjar dagen med lite mentorstid , för er som vill veta. Och sen har jag ingen aning , haha , har inte så bra koll på schemat än! ;)
Men det blir nog bra ! 8D

Och när jag kommer hem , så ska jag nog fortsätta redigera bilderna från igår. :) , Dom här rök bilderna! (a)
Glömde ju säga att jag blev lite av inspirationen kom från JRamos på bilddagboken.se. :d
Han hade fotat nästan likadana bilder , fast med ljus och inte rökelser , så jag kom ju inte på heeeeela idén själv! 8)

Men aja , nu måste jag ner och käka frukost, så vi ses väl sen då! :)
BAJS BAJS! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback