My only sunshine

2010-08-02 | 15:52:27
Har nyss kommit hem från stallet , efter att hjälpt till att ta in och skritta igång hästarna ! :)
Jag fick ta in min älskling. <3 , Åh , han va så gullig , kom fram till mig när han såg att det va jag ! :') , Hemgången gick väldigt bra , jämfört med dom andra åren jag vart med , haha!
Vi typ kollade igenom hästarna o så , och Max va helt i sin ordning ! ;)
När hästarna torkat o så (det regnade ju som sagt , haha!) , så skrittade vi igång några av dom. Max's sadel va typ på stoppning , så jag fick rida barbacka ! (a' , <3
Åh , har verkligen saknat honom , hur mycket som helst ! :') , <3 , Det va så skönt att få träffa honom igen , världens finaste , underbaraste häst! <3

You are my sunshine , my only sunshine , <3


Vi tog in dom nya hästarna från irrland också ! :D , Hur söta som helst , alla fyra ! :') , Det är två ponnyer & två hästar. Visste redan att en av dom stora heter Domino, jättefin häst. :)
Den andra stora heter Lindsay , hur gullig som helst ! :'d , Hon är ganska rädd av sig , men ändå , med lite tid kommer hon nog bli jättesnäll. :'d , Hon fick stå brevid Max , och jag har aldrig sett honom så med en häst förut ! :'o , Dom bara stog där med mularna mot varandra genom gallret , med spetsade öron och stog där jättelänge ! :') , Nästan den ända hästen som lille Maxii gillar , haha ! (a) , <3
B-ponnyn heter Herbie , guh så söt man får vara asså ! :'o , Han är den enda vallacken av dom fyra nya.

Herbie , ;*



Och sist men inte minst har vi D-ponnyn , Shiffter! :) , Super söt den också ! :d
Men min favorit av dom är ändå Lindsay , bara för att hon o Max passar så bra tillsammans , :') Och för att hon är så himla go , fastän hon är så rädd, <3 Men hon kommer bli en super duktig häst tror jag ! (a)

Men ja , nu har man kommit hem då , men ska dit imorgon igen. :) , Klockan nio , blir bra träning inför tidiga skol-mornar , haha ! (y)

Och ikväll är det första träningen ! :'D , <3 Åh , vad jag har längtat ! :') , <3
Ska bli super kul ! <3

Känner att dte här inlägget blev ganska lång nu , så det är väl bäst o avsluta ! ;d
GOD BAJS ! :D
Felicia

sv; jag visste inte att det var idag förns det var försent ;o men när ska dom rida igång dom andra hästarna? :) <3

2010-08-02 @ 16:29:58
URL: http://feliceamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback