Matchen igår

2010-08-27 | 09:27:49
Som sagt , så va vi iväg till Eskilstuna för att köra match mot serieledarna. Det va verkligen piss väder , hur kallt som helst och det regnade massor. Plus att det va massor med myggor precis överallt!
Men aah , matchen gick väl sådär , förlorade med 4-0.. Största förlusten hittils , men vi kämpade på ändå! Synd där på första kvarten , där det gick lite trög och dom fick in ett eller två mål , och sen va det lite svårt att ta igen. Stumtals körde vi ganska bra , men annars va ju dom det bättre laget. Dom är jätteduktiga!
Men ja , det gick ju som sagt sådär...

På vägen hem stannade vi och käkade på Max , jag & Fanny och några mer från laget. <3 , Haha , Maja & Philippa hade ju lite roligt ! xd , Och jag gjorde bort mig lite när jag skulle beställa , haha ! (a)
Men aja , kände mig ganska dålig sen när vi åkte hem , massor med ont i halsen och kände mig lite förkyld.

Så nu såhär dagen efter , så vaknade jag upp likadant , om inte värre. Har så ont i halsen att jag knappt kan prata , + att jag nyser hela tiden , så det känns som om jag knappt har nåt snor kvar i näsan , haha!
Så ja , fick stanna hemma från skolan idag.
Hoppas det blir bättre tills imorn , så att vi kan åka till Stockholm. :)

Och bara för att jag är så grymt fotosugen , så får ni en bild på en blomma ! 8)

Ska nog ner och kolla på nån film nu , alltid mysigt när man är sjuk! ;)
Så ja , vi hörs ! :)
aliciaa ♥

krya på dig! :* ♥

2010-08-27 @ 13:29:07
hannaa

fin bild :)

2010-08-27 @ 21:17:46
URL: http://hannahale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback