Last day

2010-08-17 | 09:41:05
Härligt , sista dagen på sommarlovet , och det regnar? , Det är väl trevligt tycker jag , riktigt sommarväder , precis så man vill ha det när det bara är en ledig dag kvar till skolan!
Eller inte!!

Åh , det skulle ju va soligt och fint idag , så man kunde hitta på massa roligt nu så här sista dagen! (a) , Men ikke sa nikke , det får vi klara oss utan... -.-
Men man får väl se till att ha roligt ändå , finns inget dåligt väder , bara dåliga kläder , haha! 8'D

Hann inte blogga nånting igår kväll , varken hann eller orkade , men hade inte så mycket att skriva om heller. ;)
Träningen va toppen , superkul var det , och det gick ganska bra också , för ovanlighetens skull , haha! Körde ett kondition och styrke pass där i mitten , men det kämpade vi oss igenom , haha!
Och så blir det väl att tagga till matchen på onsdag! ;) , Som jag nog har skrivit tidigare så ska jag , Bellie och Linnea va med 96/95 o köra match. Det blir nog roligt! :)

DFK Värmbol 97/98 in my heart ! ;* <3


Men aah , får väl se vad som hittas på idag. :) Måste i alla fall först och främst stretcha , haha , det är så himla tråkigt! xd , Men vill ju att knät ska bli bättre , så jaa , det är väl bara att jobba på! (y)
Och sen senare blir det ju stallet också! :) , Har saknat min bäbis. ;* <3

HAR'E ! :)
FREIJA PATTINSON , ♥

Fin header! =DD , <33

2010-08-17 @ 11:03:45
URL: http://freijalundquist.blogg.se/
Alice :D

håller med freija! riktigt snygg! :D<3

2010-08-17 @ 19:58:13
URL: http://aliceforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback