kirbuR

2010-08-31 | 20:30:02
Passar på att blogga lite , medans mitt Photoshop ändå håller på att lagga ur , haha!

Dagen har varit ganska bra faktiskt! :) , Började med hemkunskap , och vi bakade frallor , haha ! :3 , Så det blev dagens lunch! ^^
Efter det hade vi idrott , och då körde i friidrott. Är fortfarande lite förkyld , så va bara med och söta kula och sprang 60m en gång.
Är faktiskt lite stolt , för både jag jag Freija stötte 6,50m med kula , haha ! 8'D
Bästa kulstötarna , eller vad?! ;d <3

Sen hade vi matte , = mattetest , ;s
Och sen hade vi NO , och vi typ odlade kräft ägg i saltvatten , haha ! 8) 
Och Pippo tappade bort sin mobil ! ;o , :| , Haha , men sen hittade hon den i sin gympasko ! x) <3

Efter skolan åkte jag till stallet. :) , Fixade alla skötarsysslor och ryktade Max och sånt. <3 , Han hade koda över hela halsen!! ;o , Haha , så fick skrubba bort det värsta , och det tyckte han va så skönt ! ;) <3
Om ni ville veta ! ^^
Fotade lite också när hoppgruppen red , och det är dom bilderna jag håller på att redigera nu! :)
Har bara hunnit med en så länge , eftersom Photoshop laggar , som jag sa. :b
Men här har ni den i alla fall. :)

Carat , <3
Ska fortsätta med bilderna nu , samtidigt som jag kollar på Fångarna på Fortet , hehe ! ;)
GOD BAJS!!
FREIJA PATTINSON , ♥

Vi är ju så grymma! (Y) :*

vi kanske är tvillingar, fast vi inte vet dä! ;)

Haha, så coola vi är! (h) , <3

2010-08-31 @ 20:47:00
URL: http://freijalundquist.blogg.se/
hannaa

esse, en i min klass kallar mig esmeralda! XD



men fin bild! (y) <3

2010-09-01 @ 15:39:42
URL: http://hannahale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback