I'm ready

2010-08-21 | 10:37:21
Nu är värmbolsväskan packad , och snart bär det av till Backavallen för match! :) , Tror jag skrev det i förra inlägget också , att det är Fotbollens Dag idag! :D , Det håller på från 12-17 , så kom gärna dit och titta! :D
Vi värmer upp tillsammans alla lag vid halv tolv - tolv , och sen kl. 13 , så börjar matcherna! :) , Alla lag , förutom A-laget , kör match samtidigt! ;) , Våran match mot Åkers spelas på B-plan! :)
Ja , och sen blir det massa annat kul som har med fotboll och göra , och på eftermiddan sen är det dags för A-laget och köra sin match. :)

Så kommer alltså inte vara hemma på typ hela dagen , så bloggar väl mer när jag kommer hem. Och så kanske ni kan få lite bilder från dagen också! ;)

Drar om typ en halvtimme , så ska bara fixa det sista! ;)
Ja , vi hörs väl sen då! :)
SHAARÅ! :D
FREIJA PATTINSON , ♥

sv; nej? ;o jag får bara inte ha skötardag på Lördagar, eftersom Hanna har det !

Men varför tror du att jag slutat? ! ;s , <3

2010-08-21 @ 10:41:13
URL: http://freijalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback