Handsome Herbie

2010-08-12 | 21:46:42
Träningen förut va super kul ! :) , I alla fall det lilla som jag hann med , haha! ;)
Var ju som sagt tvungen att dra tidigare , ridning med den nya gruppen kvart i sju , så va tvungen att va där runt 6 för att fixa i ordning hästen.

Och som rubriken lyder , så fick jag rida Herbie! :o , :D

Säkert bild i repris , men har typ inga nya. x) , Ska ta med kameran nästa torsdag , så jag kan fota hästarna lite efter våran lektion! :)


Haha , blev jätteförvånad när Karin sa det! x) , Trodde jag skulle va alldeles för stor för att få rida honom , men tydligen inte. ;d
Kände mig såklart lite lång på honom , men om Karin säger att det är okej så... x) , (y)
Men han va grymt rolig att rida! :'D , <3 Haha , hur pigg och glad som helst , men super rolig att jobba med , och han lyssnade jättebra o sånt. :)
Han blev väldigt trött efteråt , haha , och orkade knappt gå ut i hagen ! (a)
Men kul vare! :) , Och den nya gruppen verkar också bra! :D

Har nyss kört det här streching grejen från sjukgymnasten, och nu sitter jag här ! 8)

Har väl inte så mycket mer att skriva om , så ja , vi ses ! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback