Håltimme

2010-08-23 | 15:49:45
Kom hem från skolan för ett tag sen! ;)
Det va ganska soft idag faktiskt , hade SO på morgonen , och då snackade vi om valet och massa skit! 8) , Sen , om jag inte minns fel, så hade vi matte. Ganska soft där också , har inte fått nåra böcker än , så vi jobbade bara med nåt häfte som va über enkelt, ;)
Sen hade vi lunch , och efter det skulle vi egentligen ha spanska , men läraren va sjuk , så vi fick håltimme ! 8'D
Tummen upp för dä! (y)
Så vi fick ganska lång lunch , det va nice! :)
Sen hade vi engelska och sist svenska.
Tror ingen bryr sig , men det blir nog bra ! ;)

Nu ska jag redigera lite av bilderna från igår , och sen blir det att käka lite tidigare middag , eftersom det är träning vid halv sju! ;* <3
Kommer nog bli varmt o köra idag , väldigt fint väder ute ! (y)

Men aah , vi hörs!

ps/; förlåt för att det är lite dåligt med bilder nu för tiden , men har nästan aldrig någon som passar till det jag skriver , haha! , Men ska försöka bli bättre , aj pråmiz ju! ;)
FREIJA PATTINSON , ♥

http://dannies.webblogg.se/

är det du som härmat med; i never walk alone ( med samma text )

eller har hon härmat dig? x)

eller kanske ett samanträffande! xb , <3 ♥

( tänkte bara eftersom båda har likadant! xd )

2010-08-24 @ 08:00:57
URL: http://freijalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback