Ganska coolt

2010-08-08 | 18:05:38
Det är ju inte varje dag man är med i Min Häst. ;d



Amanda sms:a för några dagar sen o sa att jag var med i Min Häst. Trodde inte riktigt på henne först , haha , men jag var ju ändå tvungen att kolla när den kom ut i affären. 8) , Och ja , hon hade rätt , där va en bild på mig och Max , där det står om hur man tar sin bästa sommarbild ! ;'o
Haha , fattar inte hur jag kom med , men dom måste väl ha köpt bilden från nån fotohemsida (både jag och pappa säljer bilder på internet , och en av dom som pappa säljer är den här).

Haha , bara jag som tycker det är ganska coolt ?! 8'D
ALICIA

åh, fett coooooooolt! :D

jag ska köpa tidningen tror jag! =) <3

2010-08-08 @ 19:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback