Fredagen den trettonde

2010-08-13 | 11:38:29
Kom nyss o tänka på att det är fredag idag! , Men inte vilken fredag som helst , utan fredagen den trettonde ! ;o
Oj oj , otursdagen.com jao , får väl ta och va lite extra försiktiga idag då! ;)
Fast nej , det har aldrig hänt nåt "oturligt" för min del på fredagen den trettonde förut , så varför skulle det göra det nu ? ^^

Men aah , klockan är halv tolv , och jag har ingenting speciellt att göra idag! :) , Känns lite skönt faktiskt , har ju vart full rule hela veckan så.. ;d
Hade egentligen tänkt gå på stan med Ebba , (det är ju sån här marknad idag, ^^) , men hon dissar mig för stall Barhäcken.. -.-' , <3
Kanske hittar nån annan o gå med , annars får jag ta det nån annan dag! ;)

Just nu sitter jag här och redigerar dom hundra miljontals bilderna från Singö. Ja , tro det eller ej , men jag har inte hunnit klart än! xD , Men som jag sa , har haft fullt upp hela veckan , så har inte haft så mycket tid för sånt...
Men nu så får man väl hoppas att man kommer nån vart i alla fall ! ;)

Ni kan få tre utav dom nyredigerade bilderna! :)




Ja , ska väl fortsätta nu då. ;)
SES SEN ! :D
Aliiice zetterstrand ,<3

Oj vad fina bilder !:o , <33

2010-08-13 @ 12:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback