Första augusti

2010-08-01 | 11:37:53
Shit , kan inte fatta att det redan är augusti ?! :o , Bara 18 dagar kvar på sommarlovet (hemska tanke!) , och det känns som om det nyss börjat ?! :| , Nej usch vad tiden går fort ! :/ , <3
Känns som om man inte har hunnit med nånting den här sommaren , tiden har bara flugit iväg... Men då får man väl ta vara på dom här 18 sista dagarna av ledighet! ;)

Idag ska jag inte göra nåt speciellt , farfar & Anita kommer på fika lite senare , och efter det , så hoppas jag verkligen att pappa och jag kan åka ut till Jordvallstorp! :) , Sista dagen man kan fota dom där ju , för imorn hämtar vi hem dom. :) , Har saknat Max jättemycket , har bara träffat honom en gång under hela sommaren ! :| , <3
Men imorn (eller idag) så får man pussa riktigt mycke på honom ! :')

Världens finaste! , Älskar dig så , så mycket! <3
Asså , ingen kan nog fatta hur jäkla underbar du är , och hur mycket du betyder för mig! , <3
Åh , lilla gubben .. :')



Nu ska jag inte sitta här hela dagen , så jag går nog ut och gör nåt en stund. :)
För nu är det åtminstonde skapligt väder ute ! (y)
CIAO!
hannaa

ska du ta in max eller? :D

fin bild! :D

2010-08-01 @ 12:35:14
URL: http://hannahale.blogg.se/
Alice :D

17 faktiskt! HAHAH om man inte räknar med idag (; <3

2010-08-01 @ 13:35:43
URL: http://aliceforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback