Det här med rubriker är inte så lätt...

2010-08-04 | 21:43:40
Nu är onsdag's träningen avklarad då ! ;)
Har världens träningsvärk i låren, (det tar lite på en att rida barbacka tre dagar i rad måste jag säga , haha!) , plus att mitt bajs knäväck is hurting .. :| , Så kändes ju inte helt rätt när man inte kunde köra fullt ut. Men det va kul ändå , som alltid ! :)

Innan så va Freija , Alicia & Nattis här en stund. Vi gjorde inte så mycke , lekte med Benson o satt o snacka lite ! ;d <3 , Och så förföljdes vi av Freija's & Alicia's pojkvänner... -.-' , Inte kul , inte kul... (y)

Håller på att redigera lite bilder från idag. Laddar upp dom på min bilddagbok sen, får se on jag pallar ladda upp dom här också. :b , Annars vet ni vart dom finns ! ^^

Imorn ska vi åka till våra kompisars sommarstuga på Singö. :) , Kommer nog inte ha nån dator där , så det blir vääääldigt lite med uppdatering under helgen ! ;) , Men kommer såklart fota massor , så när vi kommer hem , får ni se hur mycket bilder som helst ! :)

Men ja , måste nog fortsätta med bilderna nu. (y)
SEE YAH!
Alice :D

har alicia och freija pojkvänner? ;) haha xD skoja xD <3

2010-08-04 @ 23:53:51
URL: http://aliceforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback