Barbacka

2010-08-09 | 14:45:43
Hej på er!
Har nyss varit ute på promenad med världens bästaste hund. :) , Och innan det , så va jag i stallet hela förmiddagen ! :D , Fick rida Max , och eftersom hans sadel fortfarande är på stoppning , så var det barbacka som gällde ! ;)
Jag va den ända som red barbacka , hoho , kändes lite mobbat. (y) , Men det gick super bra , Max var så duktig ! :') , <3 Han blev lite nojig i galoppen bara , han dampa loss o ville absolut inte gå på spåret ! ;s , Men tillslut så gick det ! :) , Så duktig så! :*

Freija som fotat. :) , Haha , så söt man får vara ! ;* , Var verkligen jättelänge sen jag fotade ridskolehästarna , måste få lite nya bilder känner jag , och först och främst nya på Max. :) , Skulle ha fotat idag , för er som ville veta , men va tvungen att åka hem innan dom släppt ut hästarna i hagen , så .. ;b



Hjälpte till när dom sulle duscha av Forrest , han ska ju på besiktning idag , eftersom att han ska säljas .. :| , Men han kommer få det bättre hos nån annan än på ridskolan skulle jag tro ! :)

Haha , och så "badade" jag och Felicia lite ! 8'D , Dom "vattnade" inne i ridhuset , så då sprang vi rakt över hela alltihopa, och tillbaka i "ösregn" , hoho ! Det kan man kalla coolt asså ! ;d

Och sen är det ju träning ikväll, :*

Men nu sitter jag här , och ska nog sätta igång o redigera lite fler bilder från helgen. :)
Så vi ses ! :D
rebecka

Sv: Tack ! :D

2010-08-09 @ 20:02:30
URL: http://permestamrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback